onsdag 3 september 2008














Min mobil har gått sönder så jag har för tillfället inte möjlighet att blogga alls live, skall försöka att uppdatera kvällstid så ofta jag kan. Jag räknar med att vara "up and running" igen inom max 2 ½ vecka. För er som följt Simons blogg så kunde ni se att vi knäckte laxkoden i ett för tillfället mycket svårfiskat Vänern helgen som var. Kommande helg så befinner jag mig i Vättern för kräftfiske och ev trolling om vädret tillåter, det ser ju inte direkt lysande ut på prognosen. Ni får hålla tillgodo med bild på en mäktig Vänergädda så länge. Fisken är fångad på Predatortrolling i Vänern under den "heta" höst perioden som brukar infinna sig i okt-nov. Passa på att boka in dig på en dag med mycket hugg och fin medelvikt. På återseende!

Inga kommentarer: